Uw huisarts in Renkum

Naast informatie over het Gezondheidscentrum zijn er verschillende formulieren en diensten voor u beschikbaar! U kunt in het menu klikken op de door u gewenste knop voor meer informatie! Hieronder een overzicht van enkele diensten:
  • Gezondheidscentrum informatie
  • Spoedgevallen
  • Zorgverleners
  • Nieuws
  • Formulieren
  • Gezondheidsinformatie

Klacht melden

Wij proberen ons werk op professionele wijze uit te voeren en vinden het belangrijk dat u als patiënt vertrouwen in ons kunt hebben.
Compliment?
Heeft u een positieve ervaring die u met ons wilt delen, dan horen we dat graag! Wij stellen het op prijs als u de moeite neemt om één van onderstaande vragenlijsten (anoniem) in te vullen (door op de link te klikken):

Vragenlijst betreft dokter Kiès:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=ec859069-2548-416e-8cf2-38874b52e10b
Vragenlijst betreft dokter van der Poorte:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=60290eac-1169-48d1-a3b7-2567d4b91ba7
Vragenlijst betreft dokter de Jong:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=490490b9-72ed-4e25-85dc-13a6539f1485

Vragenlijst betreft de praktijk in het algemeen:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=da528d77-c67a-4bb9-99e5-ff0d9c20e4e0

Klacht?

Mocht het toch voorkomen dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk, dan zouden we dat graag zo snel mogelijk willen weten zodat wij dit met u kunnen bespreken. Wij stellen het op prijs als u dat dan met ons deelt. U kunt hiervoor onderstaand formulier invullen. U kunt ook een klachtenformulier op de praktijk krijgen en invullen. Na indiening van uw klacht zal onze praktijkmanager binnen 4 weken contact met u op nemen voor het vervolg.
Bent u na afronding van uw klacht nog niet helemaal tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de klachtencommissie van de Stichting Klachten& Geschilen Eerstelijnszorg (SKGE) Midden Nederland. Hier zijn onze praktijken bij aangesloten. Dit is een wettelijke verplichting sinds 1 januari 2017.
Dit houdt in dat als we er samen met u niet uitkomen, wij dan voor bemiddeling bijgestaan kunnen worden door een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE. De landelijke geschilleninstantie van de SKGE komt pas om de hoek kijken als we, zelfs na bemiddeling van een onafhankelijke klachtenfunctionaris, er niet met elkaar uit zouden komen. Deze commissie doet een voor beide partijen bindende uitspraak.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord